Helpdesk Analyst
- Op locatie
- Malden, Gelderland, Nederland
- € 3.117 - € 4.331 per maand
- ICT
Ben jij een ICT'er met uitstekende communicatieve vaardigheden, een sterk probleemoplossend vermogen en een klantgerichte aanpak? Dan is onze vacature van Helpdesk Analyst perfect voor jou!
Functieomschrijving
Ben jij een ICT'er met uitstekende communicatieve vaardigheden, een sterk probleemoplossend vermogen en een klantgerichte aanpak? Dan is onze vacature van Helpdesk Analyst perfect voor jou!
Jouw uitdaging als Helpdesk Analyst
Als Helpdesk Analyst ben je verantwoordelijk voor het diagnosticeren en oplossen van hardware-, software en netwerkproblemen. Hierbij staan snelheid en efficiëntie voorop. Via ons ticketsysteem komen de vragen van je internationale collega’s bij je binnen. Aan de hand van vastgestelde procedures ga je hiermee aan de slag. Komen er complexe vraagstukken voorbij, dan escaleer je deze naar de juiste teamleden. Daarnaast ben je
ook verantwoordelijk voor het installeren, configureren en onderhouden van computersystemen, randapparatuur en softwaretoepassingen. Ook het opleiden van gebruikers over systeemfunctionaliteiten, ‘best practices’ en zelfhulpbronnen is een belangrijk onderdeel van je functie. Samen met je collega’s van het internationale IT Support & Systems-team inventariseer je terugkerende problemen en draag je bij aan procesverbeteringen. En natuurlijk blijft je op de hoogte van de nieuwste technologische trends en ontwikkelingen in de branche om zo altijd effectieve technische ondersteuning te kunnen bieden.
Wat bieden wij je als Helpdesk Analyst?
Allereerst een fijne werkomgeving met een open cultuur waarin je gewaardeerd wordt en we met je meedenken. De informele, menselijke sfeer zorgt ervoor dat je je bij ons snel thuisvoelt. Verder kunnen we met trots zeggen dat je komt te werken bij een gezonde en groeiende organisatie met volop kansen om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien. Tijdens onze barbecue, kerstviering en andere gezellige (team) uitjes krijg je de kans om je collega’s ook buiten het werk te leren kennen. Want dat vinden we ook belangrijk! Daarnaast bieden wij jou een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket. Denk hierbij aan:
Een salaris afhankelijk van jouw ervaring tussen de € 3117-, en € 4331,- bruto per maand;
27 vakantiedagen;
13 adv-dagen;
Winstafhankelijke uitkering;
Pensioenregeling met +/- 50% werkgeversbijdrage;
8% vakantiegeld;
Goede reiskostenvergoeding;
Interessante kortingen op onder andere ‘weekendjes weg’ en huishoudelijke apparatuur.
Wie zijn wij?
Wij zijn Lantech; een gezonde en groeiende internationale organisatie binnen de machinebouw. We ontwerpen, bouwen én bieden service aan verpakkingsmachines, transportmodules en andere bijkomende systemen. We hebben vestigingen in Nederland, Amerika, Australië en China. Onze klanten zijn divers en bevinden zich in verschillende sectoren. Zo werken we voor grote multinationals binnen de voedingsmiddelenindustrie, maar ook voor de lokale ondernemer.
Vanuit onze Nederlandse vestiging in Malden ontwikkelen en assembleren wij dozen- en tray handling machines. Met 240 betrokken collega’s en een sterk netwerk van partners, regelen we hier vandaan de verkoop en service binnen Europa.
Vereisten
Jouw achtergrond als Helpdesk Analyst
Een mbo- of hbo-opleiding informatica, informatietechnologie of een aanverwant vakgebied (of gelijkwaardige werkervaring);
Aantoonbare ervaring als Help Desk Analist of in een soortgelijke technische ondersteuningsrol;
Relevante certificeringen (bijv. CompTIA A +, Microsoft Certified Professional) zijn een pluspunt;
Je bent klantgericht en zet je in voor de best mogelijke ondersteuning;
Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, met het vermogen om technische concepten uit te leggen aan niet-technische gebruikers.
Je beschikt over het vermogen om zowel zelfstandig als in een team te werken in een dynamische omgeving;
Een goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
Heb jij interesse in deze vacature? Dan komen wij graag in contact met jou!
Voor meer informatie kun je gerust contact opnemen met Maartje van Berkum, recruiter, via +31 6 83517039. Maartje legt je graag uit wat de functie van Helpdesk Analyst en hoe het is om bij ons te werken. Om te solliciteren gebruik je de sollicitatie button.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!